my life .

iDop aku penoh dengan dugaan,
dugaan sukan, pelajaran, n' percintaan.
hahax.
kadang-kadang aku fedup masuk dalam kelas nombor satu.
aku asyik jadi orang yang terakhir jewk.
aku nak jugak jadi "top one" dalam kelas..
haiss

Friday 8 July 2011

friends . close friends . nice friends

 aiza shima.
die lha perempuan yang paling sporting yang perna aku jumpe.
die da banyak motivasi aku.
banyak tolong aku.
ni kawan sekelas aku.
die ni terer math n' science.
bakal doctor.
=P
aku ngan die kurang rapat lha.
dalam kelas die selalu duduk jauh-jauh.
dont know what's the matter.
huhu
=(
yang pakai baju biru tu my closest cikgu.
hehe.
die suke buat lawak.
sporting lha jugak.
=)

mase ni aku baru lepas jog dari Gelang Patah.
Gelang Patah bukan nyer jauh sangat pun dari taman Universiti.
setakat 8 kilometer.
=)
baju oren tu faizul hafiz.
die ni kadang-kadang ceria.
kadang-kadang moody.
aku tak faham lha perasaan die ni.
huhu
maybe die memerlukan seseorang yang boleh membimbing die.
=P

No comments:

Post a Comment