my life .

iDop aku penoh dengan dugaan,
dugaan sukan, pelajaran, n' percintaan.
hahax.
kadang-kadang aku fedup masuk dalam kelas nombor satu.
aku asyik jadi orang yang terakhir jewk.
aku nak jugak jadi "top one" dalam kelas..
haiss

Wednesday 29 June 2011

ari paling mEmbosankan !

hari ni paling membosankan,
lysa tak hadir ke sekolah,
tak dapat lha nak jumpe die.
bosan_bosan
aku tak tahu nak buat ape time (mase) rehat.
kalau lha die datang, aku akan sentiase dengan die.
=DD
yang penting lysa ni swEet, caring, baek,
mate yang menawan, cute, suare pown cute jugak.
hahax
banyak lagi lha tentang die dalam pemikiran aku ni..
haha
=)
kalau die pindah sekolah,
aku tak tahu nak buat ape.
aku hanya boleh sambung pelajaran aku.
aku tak halang die untuk ke sekolah yang lebih 'better'
=)
saya harap awak bahagia !



No comments:

Post a Comment