my life .

iDop aku penoh dengan dugaan,
dugaan sukan, pelajaran, n' percintaan.
hahax.
kadang-kadang aku fedup masuk dalam kelas nombor satu.
aku asyik jadi orang yang terakhir jewk.
aku nak jugak jadi "top one" dalam kelas..
haiss

Thursday, 23 June 2011

kawan yg Rapat 'rapat kew' =P

Mohamad Hafiz Bin Suhermi
nie lha kawan yang aku cakap rapat uw..
die ni hyperactive siket kat sekolah..
suke sangat kacau orang..
haha XD
Aku panggil die duck sebab die main badminton macam 'duck'
=P
die ni friendly..
tak tahu lha ngan orang laen macam mane..
hehe..


No comments:

Post a Comment