my life .

iDop aku penoh dengan dugaan,
dugaan sukan, pelajaran, n' percintaan.
hahax.
kadang-kadang aku fedup masuk dalam kelas nombor satu.
aku asyik jadi orang yang terakhir jewk.
aku nak jugak jadi "top one" dalam kelas..
haiss

Thursday 30 June 2011

Famous Six on the Road baby ! =DD

ni kawan aku Faizul Helmy (emy)
kite orang selalu buat hal dalam kelas.
orang pertame yang cikgu selalu tanyer group "famous six".
wajib di sebut setiap kali waktu (PNP).
hahax.
=DD
ni Abdul Rahim.
ni lha captain segale kejahatan.
suke kacau orang.
penolong die yang kat atas tu Faizul Helmy (emy).
setiap hari mesti ade jewk bende yang dieorang buat.
hal peribadi (ade lha).
ni assistant kepade si "emy".
siap pakai beret lagi.
jam da lha (market).
aku member yang tak pernah duduk diam dalam sekolah.
di mane lysa berade, di situ ade saia..
hahax..
(geli nyer)
tapi sweet.
baju hijau (syahmi) budak paling pandai antare "famous six"
die ni baik, caring, tapi kadang-kadang gilerr siket.
terlebih belajar agaknyer, Syahmi ni maseh 'single'.
hahax.
baju puteh (audi) orang surohan ayim(captain segale kejahatan),
rajin orangnyer, comel, hyperactive pown ade, penyayang orangnyer,
die selalu kene cari bola.
di mane ade bola, di situ ada audi
hari tu die tersalah tumbok terkene lha aku.
haiss, kesian aku..
=(
name die Firdaus,
orang panggil die aus..
patot lha die selalu haus..
hahax.
die ni budak yang paling baek antare "famous six".
die tak suke cari pasal.
die jarang kacau orang.
die ni orang ke-2 terpandai dalam group ni..
haiss.
biase lha.
budak g tuisyen.
hahax 
=DD

1 comment: